Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


3 plaatsers

    zijn kinderen nog veilig?

    joaddan
    joaddan


    zijn kinderen nog veilig? Empty zijn kinderen nog veilig?

    Bericht  joaddan 08.06.09 12:20

    In zijn huis in Almere heeft een 46-jarige man zijn dochters van drie en zeven jaar oud gedood en daarna zelfmoord gepleegd. De politie vond de lichamen nadat de 35-jarige ex-vrouw van de man alarm had geslagen.

    Wordt het nu zo dat we dit aanhoren -lezen en dit naast ons neerleggen? Het shokkende van de eerste keer is er al weer af en het is nu elke week wel een keer raak in Nederland, dat een ouder, kinderen of kind of kind die van ex is ombrengt, in een groep mensen rijdt, op een school dood, kinderdagverblijf.
    Ik snap er de joja niet van. Wat brengt men zover? Nederland begint goed ziek te worden.
    avatar
    Caspar


    zijn kinderen nog veilig? Empty Re: zijn kinderen nog veilig?

    Bericht  Caspar 10.06.09 0:10

    joaddan schreef:Ik snap er de joja niet van. Wat brengt iemand zover? Nederland begint goed ziek te worden.

    begrijpen ? nee ! maar stel je voor dat zo iemand tot aan zijn nek in de problemen zit.
    in zijn hoofd woedt een "brainstorm". hij kan zich niet uiten, kan zijn gedachten niet onder woorden brengen.
    hij heeft niet meer de mogelijkheid om op een afstandelijke manier naar zijn situatie te kijken.
    hij ziet geen kans om eens zijn "hoofd leeg te maken" d.w.z. te ontspannen.
    ...............................en hij trekt zijn absurde conclusies..........................................
    joaddan
    joaddan


    zijn kinderen nog veilig? Empty Re: zijn kinderen nog veilig?

    Bericht  joaddan 10.06.09 10:59

    Ik begrijp dat het een kortsluiting moet zijn om ook je kinderen mee te nemen.
    Ik de kinderen niet, dus jij ook niet? Ik kan alleen niet begrijpen, dat je voor je kleintje, je vlees en bloed staat en het echt doet! Als je zelf het leven niet meer ziet zitten whallah....maar soms lees je ook dat de kinderen vermoord zijn en de ouder die erachteraan wilde het overleeft...nouw op naar de volgende probleemscheiding met deze gevolgen. Want daar komt het toch wel meestal op neer Sad
    Pangaea
    Pangaea


    zijn kinderen nog veilig? Empty Re: zijn kinderen nog veilig?

    Bericht  Pangaea 10.06.09 21:48

    Zijn kinderen ooit 'veilig' geweest?
    joaddan
    joaddan


    zijn kinderen nog veilig? Empty Re: zijn kinderen nog veilig?

    Bericht  joaddan 11.06.09 15:32

    Pangaea schreef:Zijn kinderen ooit 'veilig' geweest?
    Blijkbaar niet..was het Moloch niet die de kinderoffers wilde hebben, heb je de uitroeiing van de kinderen in Bethelehem, kindsoldaten in Afrika enz. No

    Gesponsorde inhoud


    zijn kinderen nog veilig? Empty Re: zijn kinderen nog veilig?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 20.05.24 18:40