Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    Waar woont Jezus?

    Tomas
    Tomas


    Waar woont Jezus? Empty Waar woont Jezus?

    Bericht  Tomas 25.10.09 15:35

    uit:
    https://filosofie-kaffee.actieforum.com/actualiteit-f5/kassa-kalfsvlees-ea-aanprijzingen-van-vleesprodukten-in-de-super-t341.htm#2041

    marmot:
    een beter/ gelukkiger en eventueel een langer leven. Misschien zelf om de dood te overwinnen.

    Tomas: Lijkt mij meer een Christelijk streven Marmot en niet iets voor een evolutionist.

    marmot:
    Je zou in elk geval een poging kunnen doen Tomas hoe je tot deze overweging kwam.
    Tomas: Wou je dan opnieuw het wiel uitvinden? Van Jezus is toch al bekend dat Hij de dood heeft overwonnen.

    marmot:
    Kan je mij vertellen waar die jezus nu is of woont. ?

    Tomas: Of dat belangrijk is weet ik niet maar wat ik wel weet dat is wat Hij gezegd heeft, dat Hij zal uitstorten van Zijn Geest op alle vlees. Daardoor hebben we dus macht gekregen om kinderen (zonen) van God te worden net zo als Hij.

    Tomas
    avatar
    marmot


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  marmot 25.10.09 17:31

    marmot: Kan je mij vertellen waar die jezus nu is of woont. ?

    Tomas: Of dat belangrijk is weet ik niet maar wat ik wel weet dat is wat Hij gezegd heeft, dat Hij zal uitstorten van Zijn Geest op alle vlees. Daardoor hebben we dus macht gekregen om kinderen (zonen) van God te worden net zo als Hij.




    Je ontvlucht de vraag Tomas.

    marmot
    Tomas
    Tomas


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  Tomas 25.10.09 17:45

    marmot:
    Je ontvlucht de vraag Tomas.

    Nee hoor marmot, Jezus is te vinden voor iedereen die Hem zoekt, (dus waarom zou je mij geloven).
    Jezus is te vinden voor iedereen die Hem aanroept.

    Tomas
    avatar
    marmot


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  marmot 25.10.09 18:45

    Jezus is te vinden voor iedereen die Hem aanroept.

    Tomas
    Tomas


    Aantal berichten: 334
    Joined date: 23-03-09

    Hoe gaat dat dan in de alledaagse werkelijkheid Tomas als je depressief bent vanwege jouw ontvankelijkhbeid daarvoor of een slechte start in het leven.. is jezus erdan om je te redden vande pijn.?

    marmot
    Tomas
    Tomas


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  Tomas 26.10.09 0:31

    marmot:
    Hoe gaat dat dan in de alledaagse werkelijkheid Tomas als je depressief bent vanwege jouw ontvankelijkhbeid daarvoor of een slechte start in het leven.. is jezus erdan om je te redden vande pijn.?

    De alledaagse werkelijkheid voor mij is dat we als schepsels van God zullen moeten roeien met de "riemen" die we hebben gekregen en dat we onze talenten kunnen en mogen gebruiken ter ere van onze Schepper en Zijn Schepping.
    Het leven van Jezus ging ook niet altijd over rozen al voelde Hij wel de dorens en ook Hij moest de strijd alléén strijden, dus waarom wij dan niet, we hebben immers van Zijn Geest ontvangen.

    Tomas
    avatar
    marmot


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  marmot 27.10.09 11:27

    Dan gaat het dus om het gedachtengoed van grote denkers ( OA) jezus.


    marmot.
    Tomas
    Tomas


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  Tomas 28.10.09 21:38

    Zo zou je het kunnen noemen.

    Jouw vraag:
    marmot: Kan je mij vertellen waar die jezus nu is of woont. ?

    Jezus heeft Zijn leven gegeven ,is dus inplaats van zondaren gestorven. Plaatsvervangend lijden en sterven.

    Tomas

    Gesponsorde inhoud


    Waar woont Jezus? Empty Re: Waar woont Jezus?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 09.05.24 2:06