Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    Stichting SJM, kijk live mee!

    avatar
    Leergierig


    Stichting SJM, kijk live mee! Empty Stichting SJM, kijk live mee!

    Bericht  Leergierig 09.01.11 21:28

    Beste forumleden,

    Ik heb geen idee of dit tegen de regels is. Maar ik wil graag deze link met jullie delen. Kijk gauw live mee naar deze mensen die zich nu al 9 dagen inzetten voor een goed doel.

    http://dawah-tv.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=197&Itemid=79
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Stichting SJM, kijk live mee! Empty Re: Stichting SJM, kijk live mee!

    Bericht  Mariakat 10.01.11 0:09

    Natuurlijk kun je oproepen tot het geven aan een goed doel.

    Bedenk dat dit een discussie forum is en dat je op deze manier een discussie uit kunt lokken over het wel of niet geven aan een goed doel en wat dat goede doel dan wel is.
    Maar ik heb eigenlijk geen idee wat dat goede doel is. Question
    Dat komt niet duidelijk naar voren.

    Ook zie ik een mogelijkheid tot registreren en je banknummer geven.

    Ik zelf doe dat principieel nooit.
    Als ik wat wil geven dan zal men een duidelijke lijn moeten aangeven, waarvoor ik wat geef en zelf met een rekening nummer komen waar ik dan eventueel iets op kan storten.

    avatar
    Leergierig


    Stichting SJM, kijk live mee! Empty Re: Stichting SJM, kijk live mee!

    Bericht  Leergierig 10.01.11 0:19

    Mariakat schreef:Natuurlijk kun je oproepen tot het geven aan een goed doel.

    Bedenk dat dit een discussie forum is en dat je op deze manier een discussie uit kunt lokken over het wel of niet geven aan een goed doel en wat dat goede doel dan wel is.
    Maar ik heb eigenlijk geen idee wat dat goede doel is. Question
    Dat komt niet duidelijk naar voren.

    Ook zie ik een mogelijkheid tot registreren en je banknummer geven.

    Ik zelf doe dat principieel nooit.
    Als ik wat wil geven dan zal men een duidelijke lijn moeten aangeven, waarvoor ik wat geef en zelf met een rekening nummer komen waar ik dan eventueel iets op kan storten.


    Dankjewel voor je reactie. Het goede doel is het de moskee/stichting in Utrecht, waar Islamitische kennis wordt onderwezen. Voor ons moslims is dit heel belangrijk, aangezien Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd: "Degene die meehelpt aan het bouwen van een moskee, Allaah (God) zal voor hem een Huis in het Paradijs bouwen."

    Uiteraard verplicht ik niemand ergens toe. Er zijn wel een aantal niet moslims ook die onder de indruk waren van alle woorden en die uiteindelijk ook hebben gestort. : )

    Gesponsorde inhoud


    Stichting SJM, kijk live mee! Empty Re: Stichting SJM, kijk live mee!

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 17.05.24 8:32