Ik hoop dat het weer wat beter gaat met je been.
Zij gebruikte een techniek door een rol bindweefsel te knellen met haar vingers en dan langs het been omhoog te gaan. Nouja, moeilijk uit te leggen met woorden, daarna nog een stuk gefietst en de volgende morgen werd ik met zeer pijnlijke voet wakker.
Ik ken deze techniek, maar dan meer bij de zachtere weefsels in roltechniek, en onderbenen een bepaalde techniek van strijken.
Het kan heel heftig aanpakken, gunstige resultaten hebben, maar ook te sterke reacties vertonen, als ongeremd tekeer gegaan wordt.
Vanwege de kans op sterke reacties wordt normaal gesproken de eerste keer een mildere vorm gebruikt en later wat agressiever, als blijkt hoe de patient (client) reageert.
Ja, we hebben het maar getroffen met het weer. Volgens de voorspellingen komen er nog meer opgeklaarde dagen met zon en niet te koud.
Ik ben al aan het genieten.
Vooral alles openzetten, want ik heb te kampen met een zeer hoge luchtvochtigheid in huis.
Morgen ga ik waarschijnlijk wel weer aan het werk, maar tussendoor zal ik er zeker van genieten.
Is het gelukt en al wat beter?
Doe je nu niet de vogeltjes tekort met het snoeien van de vogelbes? Of zijn er nog genoeg bessen en voedsel te vinden in jullie tuin? Ik vermoed van wel.
Ik heb een grote tuin met zeer rijke begroeiing.
De vogels hebben nog zoveel, dat ze nog niet van deze bessen gegeten hebben.
Wat bedoel je met dat het niet meer droog wordt op het Noorden? Je woont toch in Zeeland?
Ik heb de tuin achter en opzij op het Oosten en het Zuiden.
De oprit ligt op het Noorden en heeft dus weinig zon en blijft in dit seizoen dus lag vochtig.
Ik weet niet over welke link je bedoelt, maar graag gedaan.
De link die jij gaf met de 360 graden draaibare foto's
In dit geval de Efteling.
Bekijk ook eens de populairste toeristische trekpleisters en historische plekken in Nederland op: street view gallery. De populairste was De Efteling.
Deze link dus:
Die gaf je al.
Wat ook leuk is om te doen is google earth. (Rechts boven op de eerste foto.) Dan kan je in vogelvlucht over steden 'vliegen' en de stad van meerdere kanten bekijken. Ik kan op een foto mijn huisje zien.
Die ken ik ook.
Die had ik op mijn vorige PC gedownload.
Nu vond je de gewone maps en satellietfoto's via heel veel sites, die Google Earth gebruiken.
Alleen voor de vogelvlucht moet je het zelf nog downloaden ,dacht ik.