Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


    $ 500.000 Vagina belasting

    avatar
    Caspar


    $ 500.000 Vagina belasting Empty $ 500.000 Vagina belasting

    Bericht  Caspar 10.10.14 9:54

    Dat is een $ 500.000 Vagina Tax!'

    Sarah Silverman lanceert "Equal Pay Campaign" met hilarische video.

    9 oktober 2014  

    'Ik neem het heft in eigen handen ... Ik ben evengoed als een kerel.

    De aftrap voor een nieuwe campagne waarin wordt opgeroepen tot gelijke beloning.
    Sarah Silverman zegt dat ze het enige wat ze kan doen om ervoor te zorgen haar loon
    niet zal worden gestolen enkel voor het feit dat ze een vrouw is: het krijgen van een penis.
    Silverman is te zien in een komische nieuwe video om te helpen het bewustzijn voor de loonkloof
    in Amerika te verhogen.

    Ze legt uit dat in de loop van je leven, een vrouw ongeveer $ 500.000 verliest vanwege de loonkloof.
    "Dat is een $ 500.000 vagina belasting!" Legt ze uit. "Dat is waarom ik het heft in eigen handen
    neem. Ik ben steeds een kerel. In de grote regeling van dingen is het veel minder duur dan het geld
    dat ik kwijt voor het hebben van een k*t. "

    De video lanceert de Nationale Women's Law Center's Equal Payback Project campagne.Silverman
    zegt dat voor vrouwen die minder vergaande maatregelen willen dan het verkrijgen van nieuwe
    genitaliën, de campagne gericht is op het verkleinen de loonkloof. En met 69 miljoen vrouwen op de
    werkvloer, gaat het om een bedrag van bijna $ 30.000.000.000.000. Het ingezamelde geld zal echter
    daadwerkelijk te gaan naar de NWLC, die vechten om de loonkloof door middel van wetgeving te
    beëindigen.

    Wat de hilarische Silverman's video zo goed doet is er op wijzen hoe absurd het is dat met
    verschillende genitaliën het vrouwen zoveel geld kost tijdens hun levens. De campagne website wijst
    erop dat de huidskleur ook een factor van belang is. Terwijl blanke vrouwen 77 procent verdienen in
    vergelijking met de blanke man, voor Afro-Amerikaanse vrouwen en Spaanse vrouwen dat is 64
    en 56 procent, respectievelijk.

    https://www.youtube.com/watch?v=Jz3khtAdwXo

    http://www.alternet.org/gender/thats-500000-vagina-tax-sarah-silverman-launches-equal-pay-campaign-hilarious-video?akid=12343.210971.Pfp6NG&rd=1&src=newsletter1022503&t=7

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu 19.05.24 17:41