Herfst is in de lucht
Sep 24, 2014 | 1
It's my favorite time of year once again - yesterday was the autumnal equinox, marking the
end of summer and the start of fall across the Northern Hemisphere. And 2014 appears to be the
year we reach peak pumpkin spice. Autumn is the season of harvests, festivals, migrations, winter
preparations, and of course, spectacular foliage. Across the north, people are beginning to feel a
crisp chill in the evening air, leaves are splashing mountainsides with bright color, apples and
pumpkins are being gathered, and animals are on the move. Collected here are some early images
from this year's autumn - more will come later as the season unfolds. Until then, you might find me
out for a stroll, enjoying the season. [28 photos]
Het is mijn favoriete tijd van het jaar weer - gisteren was de herfst-equinox, markering van het
einde van de zomer en het begin van de herfst op het noordelijk halfrond. En 2014 lijkt het jaar te
zijn dat we de “piek pumpkin spice” bereiken. De herfst is het seizoen van oogsten, festivals,
migraties, winter preparaten, en natuurlijk, spectaculair gebladerte. In het noorden, beginnen de
mensen beginnen een kernachtige kou te voelen in de avondlucht, bladeren bespatten bergwanden
met felle kleur, appels en pompoenen worden geoogst en dieren zijn onderweg. Hier een
verzameling van sommige vroege beelden van de herfst van dit jaar - meer komt later als het
seizoen zich ontvouwt. Tot dan, kun je me buiten vinden voor een wandeling, om te genieten van
het seizoen. [28 foto's]
http://www.theatlantic.com/infocus/2014/09/fall-is-in-the-air/100819/