Sommige onderwerpen worden meer dan 100 keer bekeken, maar het zijn meestal dezelfde personen die reageren. Waarom doet de rest daar niet aan mee? Dus kom op, laat je horen.
3 plaatsers
hits van ruim boven de 100
Caspar
- Bericht nummer 3
Re: hits van ruim boven de 100
Je bent gisteren neergestreken op het Filosofieforum met ruim 30 berichten.
Voor de thema's die je aansnijdt krijg je daar waarschijnlijk meer reacties dan hier.
Voor de thema's die je aansnijdt krijg je daar waarschijnlijk meer reacties dan hier.
Guustaaf
- Bericht nummer 4
RE 100hits
Ja, ik kwam dat forum ergens tegen.
Maar valt ook tegen hoor.
Het gaat me ook niet zozeer alleen om reacties op mijn postings , maar om postings in het algemeen. Het zijn steeds dezelfde personen, terwijl er blijkbaar gezien de hits door veel meer personen gelezen wordt.
En idd ik had daar een groot aantal posting gedaan omdat er gezegd was dat het nogal stilletjes was.
Maar valt ook tegen hoor.
Het gaat me ook niet zozeer alleen om reacties op mijn postings , maar om postings in het algemeen. Het zijn steeds dezelfde personen, terwijl er blijkbaar gezien de hits door veel meer personen gelezen wordt.
En idd ik had daar een groot aantal posting gedaan omdat er gezegd was dat het nogal stilletjes was.
Caspar
- Bericht nummer 5
Voor meer actie / reactie :
Actieve sites : Credible.nl en Freethinker.nl
Actieve sites : Credible.nl en Freethinker.nl
Mariakat- Admin
- Bericht nummer 7
En ook al neergestreken heb ik gezien.
We hebben ook al gecommuniceerd.
Even over reacties.
Veel hits op sommige topics?
Vergelijk dat even met de hoeveelheid berichten die zijn geplaatst.
Meestal wordt er bij iedere reactie een paar keer gekeken door de paar leden, die ook daadwerkelijk wat hebben gescreven in dat topic.
Dit is idd. een forum met heel weinig actieve leden.
Toch komen er vrij veel onderwerpen aan bod, die geactiveerd worden door een hit via google op een woord van interesse.
Openbaar, dus lezen is vrij.
Daar heb je verder geen inzage in.
Dat wordt verder speculeren.
Je kunt dit ook nalezen hier:
Het openen van een topic.
We hebben ook al gecommuniceerd.
Even over reacties.
Veel hits op sommige topics?
Vergelijk dat even met de hoeveelheid berichten die zijn geplaatst.
Meestal wordt er bij iedere reactie een paar keer gekeken door de paar leden, die ook daadwerkelijk wat hebben gescreven in dat topic.
Dit is idd. een forum met heel weinig actieve leden.
Toch komen er vrij veel onderwerpen aan bod, die geactiveerd worden door een hit via google op een woord van interesse.
Openbaar, dus lezen is vrij.
Daar heb je verder geen inzage in.
Dat wordt verder speculeren.
Je kunt dit ook nalezen hier:
Het openen van een topic.
Guustaaf
- Bericht nummer 8
re: hits
hoi Maria, zoals je weet ben ik een compu-analfabeet, dus heb geen idee hoe je een link maakt , waarover je het hebt in het openen van een topic.
Wat reacties betreft, gaat wel aardig vind ik, nog maar ff afwachtenverder wat dat betreft.
Hoewel die Peter ...(ff zijn achternaam kwijt) het over "wolven"heeft die zich op de poster van spirituele onderwerpen storten ( of althans dat het zo over kan komen), daarover maak ik me maar niet druk.
Wat me wel opviel bij het doornemen van een aantal personen die zich voorstelden, is dat velen van de Freethinkers een nogal benauwde/beklemmende religieuze achtergrond hebben, zodat het me niet verbaast dat ze van de weeromstuit 180 graden zijn omgedraaid wat dat betreft.
Wat reacties betreft, gaat wel aardig vind ik, nog maar ff afwachtenverder wat dat betreft.
Hoewel die Peter ...(ff zijn achternaam kwijt) het over "wolven"heeft die zich op de poster van spirituele onderwerpen storten ( of althans dat het zo over kan komen), daarover maak ik me maar niet druk.
Wat me wel opviel bij het doornemen van een aantal personen die zich voorstelden, is dat velen van de Freethinkers een nogal benauwde/beklemmende religieuze achtergrond hebben, zodat het me niet verbaast dat ze van de weeromstuit 180 graden zijn omgedraaid wat dat betreft.