De 6 dagen van de schepping.
Hoe lang duurde een dag tijdens de schepping en welke tijdseenheid gebruikt men daarbij?
Tomas
Hoe lang duurde een dag tijdens de schepping en welke tijdseenheid gebruikt men daarbij?
Tomas
Hoelang doe je erover om dat te zeggen?
zij moeten als tekens dienen, voor zowel de feesten als voor de dagen en de jaren,
Om bij de bron van dit verhaal te blijven, nl. de bijbel.Tomas schreef: Hoe lang duurde een dag tijdens de schepping en welke tijdseenheid gebruikt men daarbij?
Psalm 90.4
Duizend jaar zijn in uw ogen als de dag van gisteren die voorbij is, niet meer dan een wake in de nacht.
Hier kun je zelf nalezen en de context erbij zoeken.2 Petrus 3.8
Eén ding mag u niet over het hoofd zien, geliefde broeders en zusters: voor de Heer is één dag als duizend jaar en duizend jaar als één dag.
Om weer bij diezelfde Bijbel te blijven.marmot schreef:Op welke dag schiep god het woord?
http://www.biblija.net/biblija.cgi?q=het+woord+was+God&idq=19&q1=1&qall=1&qids=fffffffffffffffffffffff&id16=1&pos=0&l=nl&set=10In het begin was het Woord, het Woord was bij God en het Woord was God.
Johannes 1.1
Psalm 90.4
Duizend jaar zijn in uw ogen als de dag van gisteren die voorbij is, niet meer dan een wake in de nacht.
Mariakat schreef:Om weer bij diezelfde Bijbel te blijven.marmot schreef:Op welke dag schiep god het woord?
http://www.biblija.net/biblija.cgi?q=het+woord+was+God&idq=19&q1=1&qall=1&qids=fffffffffffffffffffffff&id16=1&pos=0&l=nl&set=10In het begin was het Woord, het Woord was bij God en het Woord was God.
Johannes 1.1
.
"En het woord was God". Werkelijk schitterend.
Deze zin begrijp ik ook niet.Tomas schreef:Daarom is het geloof ook uit het horen, het gaat dan ook om de herkenning.
Tomas
Tomas schreef:De 6 dagen van de schepping.
Tomas
joaddan schreef:Momenteel zit ik op de Bijbelschool en de dingen passen ook in het eerste boek Genisis horen bij de rest, voor mij geen metafoor dus.
Socrates schreef:joaddan schreef:Momenteel zit ik op de Bijbelschool en de dingen passen ook in het eerste boek Genisis horen bij de rest, voor mij geen metafoor dus.
Wat bedoel je?