Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


4 plaatsers

    het weer

    joaddan
    joaddan


    het weer Empty het weer

    Bericht  joaddan 20.08.09 13:16

    Het wordt komende dagen erg warm. Donderdag lijkt zelfs de warmste dag van het jaar tot nu toe te worden met lokaal meer dan 30 graden.

    Wat doen jullie met die warmte zoals gisteren en vandaag? sunny
    Lukt het om in die warmte te werken? Ik moet straks de hete auto in ,om naar mijn werk te gaan. Gelukkig hebben we airco in het ziekenhuis, maar het is evengoed heet...
    Gisteravond nog heel lang buiten gezeten.

    Ha, als we dit in de winter weer lezen kunnen we het ons niet voorstellen...
    avatar
    Caspar


    het weer Empty Re: het weer

    Bericht  Caspar 20.08.09 15:16

    joaddan schreef:Wat doen jullie met die warmte zoals gisteren en vandaag?
    activteiten 's morgens als het nog koel is,
    en vooral niet klagen over het weer, genieten van ons subtropisch klimaat.
    Pangaea
    Pangaea


    het weer Empty Re: het weer

    Bericht  Pangaea 24.08.09 13:20

    Vooral alle ramen (gordijnen) en deuren dicht houden, dat houdt de warmte buiten.

    Bovendien hebben we op het werk ook airco, maar als deze erg hard staat dan blaast het nare droge wind door het gebouw heen. Dus een flesje water naast me op het bureau en doorwerken. Cool

    Maar zodra ik weer lekker thuis ben, met een kleedje het park in en lekker soigneren. Very Happy
    joaddan
    joaddan


    het weer Empty Re: het weer

    Bericht  joaddan 17.12.09 20:40

    Vooral alle ramen (gordijnen) en deuren dicht houden, dat houdt de warmte buiten. Shocked

    Ha, laten we dit nu ook maar doen. Ik zie tegen morgenochtend op als ik naar mijn werk moet. Vanmorgen ging het wel, het was net boven het vriespunt, dus de sneeuw schoof ik zo van de auto af. Het is zo donker en voor ik op de grote weg ben, moet ik toch wel een beetje glis en glij doen. Er ligt hier ondertussen al een leuk laagje, maar jammer dat ik geen foto's kan nemen nu, vanmiddag was er te weinig en hoe het morgen is is morgen pas te zien...
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    het weer Empty Re: het weer

    Bericht  Mariakat 17.12.09 21:02

    Dus jij moest erdoor. Shocked

    Hier waren er plannen om naar het Oosten van het land te gaan.
    Toch maar afgebeld.

    Gesponsorde inhoud


    het weer Empty Re: het weer

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 17.05.24 9:00