Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


3 plaatsers

    We zijn erg waterig.

    avatar
    marmot


    We zijn erg waterig. Empty We zijn erg waterig.

    Bericht  marmot 06.12.11 16:24

    http://www.watiswater.nl/page2/files/watiswater.pdf

    Als je bedenkt dat de invloed van woorden en gedachten de structuur van het water zal wijzigen.

    Hoe dan ook... voor wat het waard is ? ervaar ik positieve woorden houdingen en attitudes als heel plezierig en helend.




    marmot
    avatar
    pallieter


    We zijn erg waterig. Empty Re: We zijn erg waterig.

    Bericht  pallieter 06.12.11 21:32

    'My theory and research is not yet reached science and I should say it is more like fantasy.'

    Door Emoto himself.

    Voor Benveniste is google (of wiki) reeds voldoende om hem als oplichter te ontmaskeren.

    Voor de rest is de anomalie van water niets mysterieus en wordt inderdaad veroorzaakt door de Mickey Mouse oortjes. Dit heeft echter niets te maken met homeopathie.

    Na even de betweter uit te hangen (en dit voor mijn eerste reactie scratch ), wat in dit artikel spreekt je aan Marmot? Het artikel spreekt over een wondermiddel dat quasi alle problemen zal oplossen, geloof je dat? Of hoop je dat?

    Ikzelf leef nogal volgens het principe "als het te mooi is om waar te zijn, is het ook niet waar". Wat niet wil zeggen pragmatisme de enige weg is, dat zou pas een verschrikkelijke wereld zijn.
    avatar
    marmot


    We zijn erg waterig. Empty Re: We zijn erg waterig.

    Bericht  marmot 06.12.11 23:47

    Hoe dan ook... voor wat het waard is ? ervaar ik positieve woorden houdingen en attitudes als heel plezierig en helend.


    Ik geloof niet in wonderen pallieter, ik geloof in de krachten van de natuur, in heel het al.




    marmot
    avatar
    marmot


    We zijn erg waterig. Empty Re: We zijn erg waterig.

    Bericht  marmot 14.12.11 10:21

    pallieter schreef:'My theory and research is not yet reached science and I should say it is more like fantasy.'

    Door Emoto himself.

    Voor Benveniste is google (of wiki) reeds voldoende om hem als oplichter te ontmaskeren.

    Voor de rest is de anomalie van water niets mysterieus en wordt inderdaad veroorzaakt door de Mickey Mouse oortjes. Dit heeft echter niets te maken met homeopathie.

    Na even de betweter uit te hangen (en dit voor mijn eerste reactie scratch ), wat in dit artikel spreekt je aan Marmot? Het artikel spreekt over een wondermiddel dat quasi alle problemen zal oplossen, geloof je dat? Of hoop je dat?

    Ikzelf leef nogal volgens het principe "als het te mooi is om waar te zijn, is het ook niet waar". Wat niet wil zeggen pragmatisme de enige weg is, dat zou pas een verschrikkelijke wereld zijn.

    http://www.menssana.nu/pages/nl/het-centrum/onze-ideologie/masaru-emoto-geneeskracht-van-water.php

    https://www.youtube.com/watch?v=1JirRaUc8Q8

    In elk geval heeel bijzonder.
    gr marmot
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    We zijn erg waterig. Empty Re: We zijn erg waterig.

    Bericht  Mariakat 14.12.11 14:36

    Het filmpje lijkt wel interessant.
    Ook al zegt het me niets over helende krachten.


    Een verzameling van wel de meest bizarre dingen.
    In zo'n kader samengevat, niet te beoordelen, wat serieus genomen moet worden en wat pure fake en fantasie is.

    Ik heb weinig neiging om dat uit te gaan pluizen, als ik niet zelf de wetenschap in huis heb om het één en ander te beoordelen.



    avatar
    marmot


    We zijn erg waterig. Empty Re: We zijn erg waterig.

    Bericht  marmot 15.12.11 19:14

    Dat heeft toch niets te maken met waar of niet waar mariakat.

    Ikzelf neem slechts waar, en zie wel wat er van komt.
    Mogelijk kijk je bewuster en anders naar water, misschien smaakt helder water nu anders. Smile



    Marmot.

    Gesponsorde inhoud


    We zijn erg waterig. Empty Re: We zijn erg waterig.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 17.05.24 6:49