Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    uitschrijven

    avatar
    robi6


    uitschrijven Empty uitschrijven

    Bericht  robi6 04.02.11 15:26

    Ik zoek al zeker tien minuten naar deze link, het woord invullen bij 'zoeken'levert in t geheel niets op! Dit heb ik nog nooit meegemaakt,behalve bij schimmige commerciële sites.
    Is dit onmogelijk of nooit aan gedacht?
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    uitschrijven Empty Re: uitschrijven

    Bericht  Mariakat 04.02.11 16:40

    Goed dat je het even aankaart, Robi.
    Vaak zie ik op fora hele reeksen berichten van "gasten".
    Dit is het effect, als de schrijvers uitgeschreven worden, maar als de berichten bewaard blijven.

    Zowel het wissen van berichten, als het aaneen rijgen van berichten zonder te weten wie er op wie aan het reageren is, is de doodsteek voor een topic.
    Voor een forum, als dat regelmatig voorkomt.

    Het uitschrijven is daarom niet mogelijk voor dit forum.
    Als je bedoelt, dat je geen "ongewenste" of "nieuwsbrief" emails wil krijgen, kun je dat zelf in je profiel instellen.

    In uitzonderlijke gevallen, als je zelfgekozen "nickname" teveel zou refereren aan je privé leven en als dat een probleem voor je zou worden, kan ik je nick veranderen.
    Daarvoor is een PB met een door jou gekozen naam voldoende.
    Je emailadres kun je zelf veranderen.

    Zoals je al begrepen zult hebben ben ik toch altijd voor een gebruikersnaam die geen referentiepunten heeft naar je privé leven of naar ander internet gebruik, als je dat niet door elkaar wil laten lopen.



      Het is nu 27.04.24 6:51