Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Mariakat 28.03.09 16:55

    Je naam is je visitekaartje, maar ook bedoeld om je aan te spreken.
    Houd daar rekening mee.

    Ook kun je een klein persoonlijk plaatje bij je naam plakken, een zg. avatar.
    Je kunt dit in je profiel instellen.
    Zie het rijtje linken hierboven.
    Er zijn een aantal plaatjes voorhanden, maar je kunt er ook één van jezelf uploaden.
    Hyperlinken kan niet.
    Maten ca. 100 x 100 pixels zijn de standaard avatars hier.
    Een beetje groter, tot 150 x 200 is oké.

    Ieder lid kan een vast onderschrift maken.
    Ook eventueel met een plaatje.

    Veel regels zijn er niet.
    Probeer agressie te vermijden of het zou op een humorvolle manier moeten zijn.
    Bedenk ook hier, je plaatje zegt alles over jezelf, niet wat of hoe jij over de ander denkt.
    Geen bewegende beelden, die maken het geheel onrustig en hebben geen zin het steeds weer te herhalen.
    Gewoon bewegende plaatjes in je berichten zijn prima.

    Geen linken naar andere sites in je onderschrift en als het een plaatje wordt dan heel smal.
    Laten we zeggen, niet meer dan 30 á 40 pixels hoog.

    Eén link naar een website van jezelf kan in het voorstelforum in je onderwerp om je voor te stellen en/in je profiel.
    Het moet dan wel dezelfde link zijn.
    Op je eigen weblog, die je ook hier aan kunt maken, en je eigen site, kun je natuurlijk doen wat je wil.
    Pangaea
    Pangaea


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Re: Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Pangaea 29.03.09 21:35

    Even een technische vraag over de onderschriften.
    Ik heb in mijn profiel de onderschriften aan gezet en ik zie deze dan ook als ik een post wil doen en deze eerst als voorbeeld bekijk. Maar zodra ik het bericht post, dan zie ik alleen de streep staan, maar niet het onderschrift wat daaronder moet komen?
    Pangaea
    Pangaea


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Re: Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Pangaea 29.03.09 21:37

    Ik zie het al, de onderschrift is in het wit geschreven?
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Re: Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Mariakat 29.03.09 22:55

    Is inderdaad nog één van de dingen die ik moet uitvogelen.
    Het zelfde met de chatbox, maar daar kun je een kleur kiezen.
    Maria
    Pangaea
    Pangaea


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Re: Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Pangaea 30.03.09 18:28

    En het werkt!
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Re: Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Mariakat 30.03.09 18:39

    cheers cheers cheers

    bounce bounce bounce

    Nou de rest nog.

    Gesponsorde inhoud


    Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift Empty Re: Je visitekaartje, avatar en/of onderschrift

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu 08.05.24 5:02