Dit las ik:
Als voorbeeld van wat ik oa. bedoel met wegwerpmaatschappij en de bijna verplichting om eraan mee te werken, als je niet helemaal van gisteren (20 jaar geleden) wil zijn.
Als voorbeeld van wat ik oa. bedoel met wegwerpmaatschappij en de bijna verplichting om eraan mee te werken, als je niet helemaal van gisteren (20 jaar geleden) wil zijn.
------- schreef:Vaak heb ik zelfs een hekel aan mensen, die er eentje hebben en me constant lastig vallen met hun fotootjes en het laten zien van alle mogelijkheden, waar ik geen enkele behoefte aan heb.*********** schreef:ik heb helemaal niks met mobieltjes, en voor de leuk hoef ik er niet 1.
Tegenwoordig hoort het er zo bij lijkt het wel, veel mensen vinden het maar vreemd als je niet zo'n ding hebt.
Ik kan dan moeilijk zeggen dat hun pas verworven "speeltje" me geen lor interesseert.Gewoon een simpele GSM waarmee ik kan telefoneren als ik niet thuis ben, met een adressen lijst en een voicemail, is alles wat ik wil.**** schreef:Het kan handig zijn in gevallen van nood of iets dergelijks maar we hadden het vroeger ook niet en toen ging ook alles gewoon door.
Het is met alle apparatuur zo dat als je het eenmaal hebt lijk je niet meer zonder te kunnen.
Gelukkig kan ik wel zonder
3 jaar geleden was mijn oude GSM op.
Vanwege het feit, dat de te vervangen batterij niet meer in de handel was en moest ik een heel andere nieuwere lichting GSM nemen of kopen.
Ik weet nu nog niet, hoe ik hem moet bedienen. :schamen:
Waarschijnlijk is mijn huidige binnenkort ook weg, omdat de batterijen het dan niet meer doen. (vervangen kan tegenwoordig ook niet meer, omdat er nu weer andere types zijn).
Ik heb nu al schrik, wat ik nu weer aan moet schaffen of erbij krijg bij mijn abonnement, waarvoor ik toch zoveel betaal dat ik de nieuwe zelf betaal.
Ik vrees, dat ik dan toch naar naar een "knoppencursus" zal moeten.
Wanneer heb ik weer keuze?
Niet om het geld, maar gewoon, omdat ik niet meer wil dan het voor mij noodzakelijke en vanwege het bedieningsgemak?
En omdat ik steeds meer een hekel gaat krijgen aan deze wegwerpmaatschappij.