Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.

2 plaatsers

E(book) reader

Pangaea
    Pangaea

E(book) reader Empty E(book) reader

Bericht  Pangaea 21.07.10 16:38

Mijn gedachten gingen uit naar het kopen van een ebook reader (EReader).

E(book) reader EBookreal

Dat lijkt me handig tijdens vakanties of op reis, dan heb je altijd meerdere boeken bij die je kan lezen.
    Tegenwoordig zijn er steeds meer boeken, kranten en tijdschriften te verkrijgen. De bibliotheek van Haarlem en Heemstede leent het (voorlopig) gratis uit.

Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met het gebruik van zo'n apparaat?
    Ik zag een mooie aanbieding bij de Aldi.
    Mariakat
    Mariakat
    Admin

E(book) reader Empty Re: E(book) reader

Bericht  Mariakat 22.07.10 13:59

Een paar maanden geleden zag ik ook ergens een aanbieding.
    Heel schappelijk van prijs.
    Verdere info over digitale boeken gaf als resultaat, dat aan downloaden en/of kopen van digitale boeken een aardig hoog prijskaartje hing.
    Voor die prijs kun je bijna een boek kopen en dat zeker op de tweedehands markt en dan prefereer ik toch een analoog boek.
    Maar zeker leek me dit een grote toekomst te hebben.

In de afgelopen maanden heb ik me dan ook verdiept in de te downnloaden boeken en zeker ook artikelen.

Nu zeg ik:
    Ik ga er serieus erover nadenken een E-reader te kopen, daar mijn interesse sfeer sterk gestegen is naar veel oude (klassieke) filosofie werken en geschriften, waarover dus geen copywright (meer) bestaat en die in grote getale op internet staan.

Bijzonder aantrekkelijk voor het opslaan van dit soort lektuur, daar deze analoog zoeken en vinden een aardige klus is en ook niet goedkoop.
    En ook veel ruimte in de boekenkast opeist.

Mariakat
    Mariakat
    Admin

Bericht  Mariakat 22.07.10 14:02

Verplaatst naar discussie forum.

Mariakat
    Mariakat
    Admin

Bericht  Mariakat 22.07.10 14:04

Mee info over de E-reader

Graag jullie ideeën en advies.
    Pangaea
    Pangaea

Bericht  Pangaea 28.07.10 16:41

Er zijn zeker voordelen aan een ereader, maar ik vind de prijs nog aan de hoge kant.
    Voor zo'n prijs zou ik toch graag meer functies zien dan het afspelen van pdf, gif of mp3'jes.
    Hoewel de scherm specificaties zich eigenlijk niet voor een webbrowser of voor het afspelen van filmpjes leent.

Overigens zijn er wel veel eboeken te downloaden, zeker omdat de grootte van een pdf'je erg klein is in vergelijking met een mp3 en zeker met een avi.
    E(book) reader Tpblogo_sm_ny Cool

Hoe dan ook, ik wacht nog op een goedkopere generatie ereaders. Wink
    Mariakat
    Mariakat
    Admin

Bericht  Mariakat 29.07.10 21:55

We houden het in de gaten.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 17.11.24 8:48