Seks met een Jonge God
Monique’s Mening: Seks met een Jonge God
Fantasieën
Voor mannen met een beetje fantasie:
Lees:
Seks met een Jonge Godin.
Eén van de reacties op haar blog:
Monique’s Mening: Seks met een Jonge God
Madonna – zelf eenenvijftig – doet ‘het’ met Jesus van tweeëntwintig. Demi Moore houdt het al enkele jaren uit met de sexy, vijftien jaar jongere, Ashton k**. Ook Tanja Jess zei vorig jaar gretig “ja” tegen haar echtgenoot Charlie Luske, die nog in de wieg lag toen Tanja de puberteit al naderde. En onlangs brak de zestigjarige Patricia Paay alle records op dit gebied, toen ze bekende het bed gedeeld te hebben met een vijfentwintigjarig fotomodel!
Nou moet ik toegeven dat de eerder genoemde dames allemaal bijzonder goed geconserveerd zijn. Ze werken zich vast dagelijks in het zweet voor om de drie B’s strak te houden. Daarnaast volgen ze natuurlijk het laatste nieuwe dieet en van het onderhoud aan menig dame, rijdt de plaatselijke plastische chirurg in de nieuwste Ferrari.
Ik moet eerlijk zeggen dat het natuurlijk ook best aanlokkelijk is, zo’n jong exemplaar naast je. Ook mijn gedachten dwalen weleens af bij het zien van zo’n knapperig blaadje. Geen bagage, geen prostaatklachten en een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt. Maar mijn gedachten gaan altijd verder dan die eerste kennismaking. Mijn fantasie slaat op hol, wanneer ik bedenk dat er ook een moment aanbreekt, waarbij er uit de kleren gegaan moet worden. Met het licht aan…
En stel je dan eens voor: zijn sixpack, tegenover jouw zwangerschapsstriemen. Zijn biceps versus jouw flubberarmen en last but not least: zijn strakke kont tegenover jouw uitgezakte billen… Mwa. Wég zelfvertrouwen, hallo onzekerheid!
Samantha, de losbandige dame uit Sex en the City, deed het andersom. Zij liet zich in de serie strikken door een ouwe rijkaard, die haar met een prachtig sierraad het bed in lokte. Samantha vroeg zich af – terwijl ze haar ogen dicht deed tijdens de seks – wat nou eigenlijk het verschil was met een jonger exemplaar… In de eerste instantie niet zoveel, tótdat de ouwe heer even een plaspauze moest inlassen. Terwijl hij uit bed stapte had Samantha vrij zicht op zijn oude, slappe hangbillen. Wég was ze. En dat beeld staat op mijn netvlies gebrand! Ik moet er niet aan denken dat zo’n jonkie plots de benen neemt vanwege mijn licht versleten Eva kostuum!
Maar een heel enkele keer vergéét ik gewoon dat ik al wat jaartjes ouder ben. Dan betrap ik mezelf erop dat ik in het bijzijn van zo’n jonge Adonis, mijn blouse mét decolleté wat vaker strak trek, mijn haar bevallig achter mijn oren strijk en ik – vaker dan normaal – naar hem lach. Vergéten zijn de opstartproblemen ’s ochtends vroeg. Verdrongen zijn de stijve gewrichten en de lage rugpijn, die me normaal gesproken weerhouden van al te enthousiaste uitspattingen. Onzichtbaar lijken plots de rimpels en kraaienpootjes, in het bijzijn van zo’n cutie. Want ondanks allerlei krassen is mijn hart nog steeds jong en ook mijn libido wordt nog niet gehinderd door overgangsperikelen. Godzijdank.
En zo flirt ik openlijk een eind weg. Totdat ik mezelf ineens – tijdens een helder moment – door zijn ogen zie. Au! Op slag schaam ik me rot en hoop ik vurig dat mijn grijze uitgroei hem niet al te veel opvalt. In slechts een milliseconde besef ik, dat mijn handen en mijn nek natuurlijk allang mijn ware leeftijd hebben verraden… Vervolgens druip ik roemloos af en neem me heilig voor, om voortaan alleen nog maar jonge mannen te imponeren met mijn wijsheid en levenservaring.
Opgedaan toen hij nog in de luiers zat.
Monique
Fantasieën
Voor mannen met een beetje fantasie:
Lees:
Seks met een Jonge Godin.
Eén van de reacties op haar blog:
Geplaatst door Jowi op 23 oktober 2009 om 10:08
Herkenbare fantasie! Dat je bijvoorbeeld enorm met die leuke jonge ober zit te flirten en dat hij dan bij het weggaan ‘dag mevrouw’ tegen je zegt.
Geplaatst door Yvonne op 22 oktober 2009 om 11:24
Wat overblijft is onze rijke, levendig voor te stellen, dosis humor en levenservaring waardoor deze jongeman aan onze lippen hangt en de rest er bij neemt…toch ?
Ik geloof dat ik de redelijke gevulde rugzak vergeten ben…
diepe zucht, groetjes Yvonne.