Zo te horen is er wel een levendige discussie geweest waar de leden wel of niet heen wilden gaan. Jammer dat ik er daar niet bij ben geweest. Soms denk ik er nog wel eens aan terug, Zo af en toe weer langs te komen en zien waar de de leden het nu weer over hebben. Deze forum heeft gewoon tijd nodig om de mensen weer aan zich te kunnen binden. De MSN psfilosoferen forum had natuurlijk ook tijd nodig om zich te kunnen ontwikkelen. Wel vermoed ik dat het succes van de MSN groepen deels toe te schrijven was aan de groot aantal bezoekers die Hotmail had. Tegenwoordig is dat ook weer veel meer versplintert. Nu heeft Google een groot aantal fora, maar daar vind ik de layout niet al te best.
Maar goed, zou je me misschien het linkje naar de forum van Wolvin kunnen doorgeven? Kan ik daar ook nog even kijken.
Ga je dan naar Frankrijk omdat je het een leuke vakantieland vind of heeft het ook nog zo zijn reden dat daar al familie woont. Zelf heb ik familie in Italie wonen. Daar ga ik (vaak met meerdere familieleden) zo eenmaal of twee keer per jaar naar toe. Nooit echt vaste maanden, want het aantal bezoekers die naar Italie gaan is nogal hoog.
Maar soms komen zij ook naar Nederland en vieren we het samenzijn hier. Eigenlijk ben ik van het land Italie gaan houden toen (een deel van) mijn familie daar ging wonen. Dan komt het toch ook weer dichtbij en heeft het meer kans om het echt te leren kennen.
Maar goed, zelf ben ik in de gelegenheid (nieuwe pc, rustiger baan, e.d.) om mezelf te manifesteren op de digitale snelweg. Dus mij zul je hier nog wel vaker zien komen. Tot ziens!
Groet, Pan