Mexicaanse griep (Ned.)
Voor wie de gegevens en het nieuws op de voet wil volgen
Op de engels talige bladzijde staat nog wat meer.
Het begint nu voor iedereen wat dichterbij te komen.
Vanmorgen werd in de krant melding gemaakt van een 5e ziektegeval in Zeeland.
Zijn er onder jullie, die hier wat directer mee te maken hebben?
Vanwege beroepsmatige bezigheden of kwetsbare mensen in de directe omgeving?
Hebben jullie al aan maatregelen gedacht, die voor jullie persoonlijk een verschil zouden kunnen maken?
We horen bijvoorbeeld vanuit Duitsland, dat de bacterie dodende gels niet zijn aan te slepen.
Voor mij gaat het vooral om voor mijn man:
Elk jaar een griepinjectie vanwege extra risico factor, nu voorrang. (wanneer is nog niet bekend)
Voor beiden:
De extra doses voedingssupplementen, die we nemen zo gauw de R in de maand is, beginnen we nu al mee.
In september gaan we weer met vakantie, maar als we eind september terug zijn, is het plan een paar maanden zoveel mogelijk weg te blijven van grote mensenmassa's.
Gelukkig zijn wij in de gelegenheid om daar zelf voor te kiezen.
We zijn zeker niet van plan ons leven te laten verzieken door angst, maar wat voorzichtige maatregelen zijn alleen maar verstandig denk ik dan.
Hebben jullie nog specifieke gedachten, los van wat over het algemeen aangeraden wordt?
Voor wie de gegevens en het nieuws op de voet wil volgen
Op de engels talige bladzijde staat nog wat meer.
Het begint nu voor iedereen wat dichterbij te komen.
Vanmorgen werd in de krant melding gemaakt van een 5e ziektegeval in Zeeland.
Zijn er onder jullie, die hier wat directer mee te maken hebben?
Vanwege beroepsmatige bezigheden of kwetsbare mensen in de directe omgeving?
Hebben jullie al aan maatregelen gedacht, die voor jullie persoonlijk een verschil zouden kunnen maken?
We horen bijvoorbeeld vanuit Duitsland, dat de bacterie dodende gels niet zijn aan te slepen.
Voor mij gaat het vooral om voor mijn man:
Elk jaar een griepinjectie vanwege extra risico factor, nu voorrang. (wanneer is nog niet bekend)
Voor beiden:
De extra doses voedingssupplementen, die we nemen zo gauw de R in de maand is, beginnen we nu al mee.
In september gaan we weer met vakantie, maar als we eind september terug zijn, is het plan een paar maanden zoveel mogelijk weg te blijven van grote mensenmassa's.
Gelukkig zijn wij in de gelegenheid om daar zelf voor te kiezen.
We zijn zeker niet van plan ons leven te laten verzieken door angst, maar wat voorzichtige maatregelen zijn alleen maar verstandig denk ik dan.
Hebben jullie nog specifieke gedachten, los van wat over het algemeen aangeraden wordt?