Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


4 plaatsers

    Het komt weer op als poepen

    avatar
    Phinch


    Het komt weer op als poepen Empty Het komt weer op als poepen

    Bericht  Phinch 16.06.09 13:11

    en waar kan dat rustiger dan achter deze dikke boom op internet. Mijn zusje heeft een schoonzusje en haar man is overleden, veel te jong, pas 57 jaar. Vorige week wilde mijn zusje en haar man naar het ziekenhuis. Nee, zei het schoonzusje, dat mag niet, jullie moeten mij troosten, ga maar met mij lunchen want ik heb het moeilijk.
    Nog eenmaal hebben mijn zus en haar man hem nog gezien, stiekem, toen de moeder van de bijna overledene de wacht hield.
    Het schoonzusje belde 's avonds woedend op. Ik voelde dat jullie geweest waren, hij was onrustig, jullie mogen niet komen, ik had het gezegd, jullie moeten mij troosten. Hij moet alleen getroost worden door zijn eigen vrienden.
    De hele familie is daar nu in rep en roer, zoveel consternatie. Morgen is de begrafenis.
    avatar
    Caspar


    Het komt weer op als poepen Empty geluk

    Bericht  Caspar 16.06.09 15:42

    Phinch schreef:en waar kan dat rustiger dan achter deze dikke boom op internet.

    wat een geluk dat er achter iedere dikke boom op internet nog een oude krant ligt.
    Pangaea
    Pangaea


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  Pangaea 26.06.09 19:02

    Familie perikelen, wie kent ze niet. Cool
    joaddan
    joaddan


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  joaddan 27.06.09 11:36

    Met zulke dingen komt het er wel op aan. Ik merk het ook hoor op de afdeling waar ik werk. We maken van alles mee. Van ex-familie tot relaties die de familie niet weet. Het is zo jammer dat het dan rond een sterfbed eruit komt...of uit kan komen. Het ligt zo gevoelig voor diegene die er mee te maken hebben. Fijn dat je het even achter de dikke boom van internet van je af kan tikken. Ruzie, irritatie, onmacht....maar gelukkig zie ik ook de goede kant van warmte en verbondenheid. Sterkte ermee....
    avatar
    Caspar


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  Caspar 27.06.09 19:38

    joaddan schreef:....maar gelukkig zie ik ook de goede kant van warmte en verbondenheid. Sterkte ermee....

    Joaddan , je hebt de juiste toon getroffen. denk ik
    avatar
    Phinch


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  Phinch 28.06.09 17:05

    Wat ontzettend lief van jullie, ik heb er haast geen woorden voor.
    Zoveel medeleven terwijl het toch ook wel weer ver genoeg van me af staat om me werkelijk te raken.
    Tranen biggelen over mijn wangen. Ik had dit echt niet meer verwacht want , zeg nou zelf, jullie zijn hier toch meer van zoek het zelf maar uit. En dan dit!!! cheers
    Pangaea
    Pangaea


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  Pangaea 28.06.09 17:46

    Phinch schreef:..., zeg nou zelf, jullie zijn hier toch meer van zoek het zelf maar uit. En dan dit!!! cheers

    Tja, met online discussiëren is het toch nét iets makkelijker om uit een discussie te onttrekken dan als we persoonlijk aan de praat raken. Volgens mij zegt dat vrij weinig over onze medeleven. I love you
    avatar
    Caspar


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  Caspar 28.06.09 22:47

    Phinch schreef:Tranen biggelen over mijn wangen..............................................................
    jullie zijn hier toch meer van zoek het zelf maar uit. En dan dit!!! :cheers:

    zakdoek ??
    zoek het zelf maar uit ?
    ik zal je graag van dienst zijn maar ik heb nergens een pasklare oplossing voor
    ik ben klankbord en praatpaal...........................en dat is het wel zo'n beetje.
    joaddan
    joaddan


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  joaddan 29.06.09 11:58

    Ik had dit echt niet meer verwacht want , zeg nou zelf, jullie zijn hier toch meer van zoek het zelf maar uit. En dan dit!!!


    Ik begrijp niet hoe je hier aan komt. Zoek het zelf uit? Joh..als je al een poosje aan het 'optrekken 'bent, hoor je toch een beetje bij elkaar. Jij schreef een persoonlijke note, en dan kan je dat ook terug verwachten. Stellingen en discussies zijn anders dan dit Smile Fijn dat we iets kunnen doen achter de dikke boom voor elkaar, ook al hebben we idd geen pasklare antwoorden.
    Hoe is het verder afgelopen?

    Gesponsorde inhoud


    Het komt weer op als poepen Empty Re: Het komt weer op als poepen

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu 28.03.24 13:51