Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.

2 plaatsers

Vingers.

marmot

Vingers. Empty Vingers.

Bericht  marmot 20.01.15 14:07

Een pianist hoorde ik  onlangs zeggen dat het met de techniek wel goed zat "Mijn vingers weten en doen wat ze doen moeten "

Ik moest daaraan terugdenken toen ik besefte dat als ik met de hand een briefje schrijf ik minder moeite heb met grammatica en spelling, terwijl ik bij het schijven met de tekstverwerker er vaker over moet nadenken.

Kennelijk heeft het zenuwstelsel van hand en vingers via oefening en eindeloze herhalingen een directe lijn opgebouwd met plaatsen in mijn brein.

Mogelijk heel naief van mij, maar ik vind dat heel knap en slim ook van ons brein..

Laatst aangepast door marmot op 25.01.15 17:07; in totaal 1 keer bewerkt
    Mariakat
    Mariakat
    Admin

Vingers. Empty Re: Vingers.

Bericht  Mariakat 20.01.15 16:37

Zou het dat ook zijn bij mij?
    Ik heb dat nl. ook.

Maar ik weet het bij mij aan het ouder worden, maar ook aan het feit dat ik nooit meer brieven schrijf, maar heel veel lees en schrijf op internet.
    Ik zie dan constant fouten en merk vooral de laatste jaren , dat ik ook slordiger wordt. Embarassed
    marmot

Bericht  marmot 20.01.15 18:16

Dat je je bewust bent van die zgn slordigheid is eigenlijk wel een goed teken. sunny

.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 16.11.24 22:31