Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.

Lege linken

Mariakat
    Mariakat
    Admin

Lege linken Empty Lege linken

Bericht  Mariakat 07.06.09 12:14

Linken naar andere sites, zonder een specifieke tekst en/of eigen inbreng, valt onder verwijzingen.
    Deze zijn voor ons allemaal heel interessant, maar kunnen niet als een discussie-intro dienen,daar er geen discussie onderwerp is.

Ergens heb ik het er al over gehad, maar ik weet niet meer waar.
    Ik had het maar zo gelaten, omdat het voorheen bekend was bij de al bestaande leden.

Nu heb ik het forum van de linken en discussie, die overgenomen waren uit het oude forum, veranderd in de afdeling voor deze "lege" linken.
    En meteen ook naar de afdeling documentatie.

Vandaaruit kan dan gerefereerd worden voor een discussie onderwerp.
    Mariakat
    Mariakat
    Admin

Lege linken Empty Re: Lege linken

Bericht  Mariakat 24.02.11 14:42

Hier kun je linken naar sites, die veel betekenen voor je en waarvan je denkt, dat dat misschien ook voor ons zal gelden.
    Graag per bericht de reden, waarom je dit zo'n fijne site vindt,
    en waarom je denkt dat ditzelfde ook voor ons zou kunnen gelden.

Linken naar sites waar geld mee verdiend wordt en dus minstens een commerciele component hebben, zijn niet toegestaan op het forum.

In je profiel kun je de link naar eigen site of blog zetten.
    Op het forum is het plaatsen van een link naar een eigen site alleen toegestaan door actieve deelnemers aan dit forum en als de link binnen een bepaalde discussie relevant zou kunnen zijn voor die specifieke discussie.

Het is nu 16.11.24 23:47