Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    Georg Stefan Troller

    avatar
    Caspar


    Georg Stefan Troller Empty Georg Stefan Troller

    Bericht  Caspar 09.11.13 22:37

    Im Gespräch: Georg Stefan Troller

    V    Was versprechen sich Frauen von Männern?

    A    Sie wollen verstanden werden, geschätzt werden, geliebt werden. Im Grunde wollen sie das
    einzige Thema der Männer sein. Aber ein Mann kann sich auch im Geschäft ausleben, im Sport, im
    Krieg. Frauen wollen dagegen alles, besonders die heutigen: Erfolg in der Liebe, der Familie und im
    Berufsleben. Ein schwerer Spagat. Aber Frauen sind unbegrenzt dehnbar. Sie schaffen auch das.

    V   Wat verwachten vrouwen van mannen?

    A   Zij willen begrepen worden, gewaardeerd, bemind worden. In principe, willen ze de exclusieve
    belangstelling van mannen. Maar een man kan zich ook in zaken uitleven,  in sport, in een oorlog.
    Vrouwen daarentegen willen alles, en in het bijzonder de modernen : succes in de liefde, in hun
    familie en in het beroepsleven. Een moeilijke spagaat. Maar vrouwen hebben hun grenzen nog niet
    bereikt. Ze presteren ook dat nog.

    http://www.faz.net/aktuell/feuilleton/im-gespraech-georg-stefan-troller-wie-erfaehrt-man-die-wahrheit-herr-troller-11556329.html
    avatar
    marmot


    Georg Stefan Troller Empty Re: Georg Stefan Troller

    Bericht  marmot 09.11.13 23:55

    Ik heb weleens de gedachte gehad dat vrouwen betere wezens zijn.

    ik zie ook mijn dochter liefdevol wijs verstandig humaan mededogend zonder gemene overoordelen creatief heeft lef om zaken aan te pakken, heeft een gezin en een baan.

    Bij mijn zoons is de opsomming wat korter.aardige knullen doen hun best:) 


    marmot
    .

      Het is nu 28.04.24 13:44