Toen ik laatst bij God op theevisite was, vertelde hij dat ze het verkeerde verhaal verteld hadden. Dat scheppen, dat klopte wel, maar dat ie kwaad zou zijn geworden wegens een appeltje!
Hij zei, toen ik klaar waas het scheppen dacht ik bij mezelf, waar zal ik me nu eens verstoppen, de mensen moeten me niet zo gemakkelijk kunnen vinden.Dus liet ik drie van die engelen, drie adviseurs bij me komen. De eerste zei: verstop je in een banaan. Ja, doei, dan vreten de apen me op. Stom voorstel. De volgend. Die zei, verstopt je in een ezel. Ja doeiii, dan gaat iedereen op me zitten, laat ze op hun eigen poten gaan staan op mijn mooie aarde. Maar de derde, die had toch een goed advies
Ik dacht nog bij mezelf "God, dat ik daar nou zelf niet opgekomen was" Dus ik vraag, wat zei ie dan? Hm, eigenlijk is dat top secret. Ach toe, vertel nou, zei ik. Als je het maar aan niemand verteld! Oke, oke. Die derde engel zei, verstop je in de mens, daar vinden ze je nooit. Ze zoeken je overal, buiten zichzelf., nooit in zichzelf.