Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    suf

    avatar
    Phinch


    suf Empty suf

    Bericht  Phinch 04.05.09 10:08

    Nou zit ik me al een tijdje suf te prakizeren hoe ik hier in hemelsnaam beland ben.
    Vanmorgen om 9 uur zat ik al bij de tandarts voor controle, om 7uur las ik de volkskrant, bij mijn weten heb ik vannacht niet gedroomd, gister heb ik met mijn maatje veel km gemaakt op de racefiets, toen ik afstapte bleek er een pees klem te zitten waar ik de hele avond last van had, oh nee, toch maar weer de andere kant op richting aanleiding.
    Nu ben ik verdorie mijn hele aanleiding kwijt en niet alleen maar die waarom ik hier belandde. Ik laat de zaak maar even rusten misschien komt ie vanzelf wel weer aangewaaid.
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    suf Empty Re: suf

    Bericht  Mariakat 03.06.09 16:59

    Hallo Phinch.
    Ik zie dat je nieuw bent en heel actief.
    Ik hoop nog veel van je te lezen.

    NB.
    Door te rusten gaat er veel voorbij en zie je vaak ook beter wat er langs waait.

      Het is nu 02.05.24 0:04