Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.

2 plaatsers

tognog

toqloq

tognog Empty Re: tognog

Bericht  toqloq 05.04.09 18:29

Op zich maakt het mij niet uit maar is met deze verklaring niet aangetoond dat katje christelijk is en dit wil opdringen al zegt ze van niet.
    Als notoire lastpak wil ik hier op wijzen al vind ik dat het katje vrijstaad haar geloof te ventileren zolang ze maar ruimte laat voor tegengas.
    Het kan toch niet zo zijn dat men over filosofie spreekt maar eigenlijk bedoeld mijn filisofie en een andere filosofie die niet strookt met het omarmde geweerd word.
    Dan immers word filosofie verkracht en misbruikt om eigen doel te bereiken , dan word filosofie geanexeerd en bepaald door de heersende despoot dit is verlicht despotisme .
    Denk maar niet na vermoei je hersens maar niet doen wij wel voor je .
    Goed ook deze zal wel de pitbull van de censuur ontmoeten want als men begind met censuur is het hek van de dam.
    HASTA LA VICTORIA SEMPRE
    Mariakat
    Mariakat
    Admin

tognog Empty Re: tognog

Bericht  Mariakat 05.04.09 18:54

maar is met deze verklaring niet aangetoond dat katje christelijk
    Maakt inderdaad niet uit, Toqloq.
    Is totaal niet ter zake doende.

Mijn uitdrukkelijke wens:
    Einde discussie hierover.
    https://filosofie-kaffee.actieforum.com/algemene-forum-onderwerpen-f8/christelijke-intolerantie-t134.htm#527
    om 18.10 uur en dat heb je dus gelezen.
    Deze reactie is dus volledig overbodig.
    Zeker in deze topic.

https://filosofie-kaffee.actieforum.com/bepaalde-levensbeschouwing-en-religie-in-het-bijzonder-f10/geloof-je-het-evangelie-t118.htm

Ik heb tot nog toe niets verwijderd van jou.
    Dus je hebt nog steeds kunnen zeggen wat je wou.
    Maar dit was dus het laatste hierover.

Je kunt blijven en normaal met de discussies meedoen of anders verdwijn je maar, zoals jezelf ook al aangaf te willen.

Voor de laatste keer
    Aan jou de keuze.

Het is nu 17.11.24 3:42