Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    christelijke intolerantie

    avatar
    toqloq


    christelijke intolerantie Empty christelijke intolerantie

    Bericht  toqloq 04.04.09 13:45

    Ik heb het ermee gehad .
    Censuur uit christelijk moraal !!!!!!! men moet respect hebben voor christenen maar die hebben geen enkel respect voor andersdenkende , uitsluitend wat zij als normaal en fatsoen zien mag .
    Wel veel sukses dan maar , ik wacht nog enkele dagen om te zien of de verwijderde berichten worden teruggezet en zoniet ben ik exit .
    Kunnen jullie gezamelijk over god zeuren zonder opgeschrikt te worden door kritische geluiden en is dit dus geen filosofie kaffee maar een bijbelkransje.
    Tot ziens.
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    christelijke intolerantie Empty Re: christelijke intolerantie

    Bericht  Mariakat 04.04.09 14:41

    Is prima Toqloq.

    Misschien kun je verder in het andere zeer tolerante forum zonder toezicht.
    http://filosofie.actieforum.com/dagelijks-forum-f1/de-oorverdovende-stilte-t75.htm
    Daar is het ook vast veel beter.

    Misschien zien we elkaar daar wel weer, als mijn pet weer beter staat.
    Voorlopig heb ik genoeg van gescheld. Rolling Eyes
    Het heeft trouwens niets met christelijk te maken.
    Dat is alleen zoals jij het ziet.
    Jammer.....
    avatar
    toqloq


    christelijke intolerantie Empty Re: christelijke intolerantie

    Bericht  toqloq 05.04.09 17:47

    Waarom jammer???
    Ik heb niet dat kuddegevoel van wij en de groep het beschermde gevoel van ergens bij horen.
    Ik spreek met mensen maar er zijn zoveel mensen miljarden het is onmogenlijk met allen te spreken laat staan er mee tot een vergelijk te komen.
    Wat zijn bezien in het geheel , de waarden en normen van wat reliegeuse vedwaasde die door hun verdwazing niet zien hoe verdwaast ze zijn.
    Plaatselijke inboorlingen de stamoudste van een stam in noem maar een achtergebleven gebied denkt dat hij het middelpunt van de wereld is in zijn mening en wijsheid.
    Steevast komt er dan iemand die zich wat dan ook noemt ,prietser ,stamoudste ,beheerster wat dan ook die zich opwerpt al hoeder van de kudde.
    De volgende stap is verkettering van andersdenkende met meestal de steun van religieusen die meestal heel verongelijkt doen .
    Men verklaart de ketter dan tot afvalige en zo is het geweten en de vrije gedachten weer gebonden en is men tevree .
    god geef ons gras schapen hebben we al genoeg.
    Maar ik wed dat steunbeteugingen van kleffe kruipers dan weer het gelijk bevredigd leve de kudde en weg met die vervoeilijke mensen die zelf denken.
    Daar koopt men als rechtgeaarde hoeder der arme niets voor he .
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    christelijke intolerantie Empty Re: christelijke intolerantie

    Bericht  Mariakat 05.04.09 18:10

    Er is door beiden in diverse afdelingen genoeg over gezegd.
    Dan kan nu deze discussie gesloten worden.

    Gesponsorde inhoud


    christelijke intolerantie Empty Re: christelijke intolerantie

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu 17.05.24 10:24