Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.

3 plaatsers

Hoi

pallieter

Hoi Empty Hoi

Bericht  pallieter 01.12.11 21:33

Hallo,

Ik ben Jan, 35 jarige ingenieur uit België. Pallieter komt uit het gelijknamige boek van Timmermans, over genieten van het leven. Ik heb jullie forum ontdekt via freethinker en daar filosofie mij steeds heeft geïnteresseerd, hoewel ik er maar weinig vanaf weet, wilde ik er hier meer over leren. Jullie zullen wel merken dat mijn schrijfstijl niet de eloquentste is en dat mijn gedachtegang af en toe wel zeer chaotisch is. Gewoon mij er even attent op maken wanneer het te erg wordt blijkt het aangenaamst voor de andere leden te zijn.

Groet
    Pallieter
    Mariakat
    Mariakat
    Admin

Hoi Empty Re: Hoi

Bericht  Mariakat 01.12.11 22:58

Hallo Jan/Pallieter.
    Leuk dat je ook hier komt kijken.
    Ik ken je naam al van het FT forum en andere leden zijn daar ook niet onbekend.

Zoals je misschien al wel begrepen zult hebben, de filosofie van en door de grote klassieken is hier niet de hoofdzaak.
    Het gaat ons hier vooral om het heden, de praktijk van alledaag en wat ons als mens zoal daarover verwonderd.
    Kennis van hoe anderen door de eeuwen heen gedacht en gehandeld hebben is voor ons heel leerzaam, en kan vaak een basis zijn om op voort te borduren in onze eigen weg door het labyrint van het leven.
    Misschien kunnen wij ook veel van jou leren.
    yopi
    yopi

Bericht  yopi 02.12.11 10:33

Dag pallieter

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 16.11.24 21:22