Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


    Berichten in het nederlands

    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Berichten in het nederlands Empty Berichten in het nederlands

    Bericht  Mariakat 10.01.11 12:58

    Voor iedereen, die goed is in zijn talen.
    Willen jullie rekening houden met degenen, die dat niet zo zijn?

    Mijn engels is meestal net voldoende om grofweg enig begrip te hebben van waar het over gaat.
    Als het onderwerp wat moeilijk wordt, heb ik meestal te weinig begrip om er ook over te discussiëren.
    Van veel engelse inzendingen lees ik alleen maar de koppen.
    Andere probeer ik te lezen en neem het voor kennisgeving aan, als ik het grootste gedeelte mis.

    Waarschijnlijk ben ik niet de enige.

    Als de bron van een bericht in een niet nederlandse taal geschreven is, maar wel op het internet te vinden is, graag daarvan een nederlands talige versie en/of beschrijving van datgene, waar het je om gaat en waarom je het wil plaatsen.

    Dat is meestal het geval bij wereldnieuws, dat ook in een aantal nederlandse kranten is verschenen.

    Is die versie niet op het internet te vinden, en is het puur lokaal nieuws of een artikel over een bepaald onderwerp, dat geen actualiteit is in Nederland, geldt hetzelfde.
    Quote een aantal regels uit het origineel, geef de link als bronvermelding en om het hele artikel te lezen.
    Dan graag een eigen vertaling erbij gemeld van hetgeen je uit dat bericht belangrijk hebt gevonden.
    Het liefst ook waarom.

    Mensen die alleen Nederlands kunnen, moeten volmondig mee kunnen doen op dit forum.



      Het is nu 27.04.24 17:00