Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


3 plaatsers

    Seks met een Jonge God

    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Seks met een Jonge God Empty Seks met een Jonge God

    Bericht  Mariakat 11.02.10 17:32

    Seks met een Jonge God

    Monique’s Mening: Seks met een Jonge God

    Madonna – zelf eenenvijftig – doet ‘het’ met Jesus van tweeëntwintig. Demi Moore houdt het al enkele jaren uit met de sexy, vijftien jaar jongere, Ashton k**. Ook Tanja Jess zei vorig jaar gretig “ja” tegen haar echtgenoot Charlie Luske, die nog in de wieg lag toen Tanja de puberteit al naderde. En onlangs brak de zestigjarige Patricia Paay alle records op dit gebied, toen ze bekende het bed gedeeld te hebben met een vijfentwintigjarig fotomodel!

    Nou moet ik toegeven dat de eerder genoemde dames allemaal bijzonder goed geconserveerd zijn. Ze werken zich vast dagelijks in het zweet voor om de drie B’s strak te houden. Daarnaast volgen ze natuurlijk het laatste nieuwe dieet en van het onderhoud aan menig dame, rijdt de plaatselijke plastische chirurg in de nieuwste Ferrari.

    Ik moet eerlijk zeggen dat het natuurlijk ook best aanlokkelijk is, zo’n jong exemplaar naast je. Ook mijn gedachten dwalen weleens af bij het zien van zo’n knapperig blaadje. Geen bagage, geen prostaatklachten en een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt. Maar mijn gedachten gaan altijd verder dan die eerste kennismaking. Mijn fantasie slaat op hol, wanneer ik bedenk dat er ook een moment aanbreekt, waarbij er uit de kleren gegaan moet worden. Met het licht aan…

    En stel je dan eens voor: zijn sixpack, tegenover jouw zwangerschapsstriemen. Zijn biceps versus jouw flubberarmen en last but not least: zijn strakke kont tegenover jouw uitgezakte billen… Mwa. Wég zelfvertrouwen, hallo onzekerheid!

    Samantha, de losbandige dame uit Sex en the City, deed het andersom. Zij liet zich in de serie strikken door een ouwe rijkaard, die haar met een prachtig sierraad het bed in lokte. Samantha vroeg zich af – terwijl ze haar ogen dicht deed tijdens de seks – wat nou eigenlijk het verschil was met een jonger exemplaar… In de eerste instantie niet zoveel, tótdat de ouwe heer even een plaspauze moest inlassen. Terwijl hij uit bed stapte had Samantha vrij zicht op zijn oude, slappe hangbillen. Wég was ze. En dat beeld staat op mijn netvlies gebrand! Ik moet er niet aan denken dat zo’n jonkie plots de benen neemt vanwege mijn licht versleten Eva kostuum!

    Maar een heel enkele keer vergéét ik gewoon dat ik al wat jaartjes ouder ben. Dan betrap ik mezelf erop dat ik in het bijzijn van zo’n jonge Adonis, mijn blouse mét decolleté wat vaker strak trek, mijn haar bevallig achter mijn oren strijk en ik – vaker dan normaal – naar hem lach. Vergéten zijn de opstartproblemen ’s ochtends vroeg. Verdrongen zijn de stijve gewrichten en de lage rugpijn, die me normaal gesproken weerhouden van al te enthousiaste uitspattingen. Onzichtbaar lijken plots de rimpels en kraaienpootjes, in het bijzijn van zo’n cutie. Want ondanks allerlei krassen is mijn hart nog steeds jong en ook mijn libido wordt nog niet gehinderd door overgangsperikelen. Godzijdank.

    En zo flirt ik openlijk een eind weg. Totdat ik mezelf ineens – tijdens een helder moment – door zijn ogen zie. Au! Op slag schaam ik me rot en hoop ik vurig dat mijn grijze uitgroei hem niet al te veel opvalt. In slechts een milliseconde besef ik, dat mijn handen en mijn nek natuurlijk allang mijn ware leeftijd hebben verraden… Vervolgens druip ik roemloos af en neem me heilig voor, om voortaan alleen nog maar jonge mannen te imponeren met mijn wijsheid en levenservaring.

    Opgedaan toen hij nog in de luiers zat.

    Monique

    Fantasieën
    Voor mannen met een beetje fantasie:
    Lees:
    Seks met een Jonge Godin.

    Eén van de reacties op haar blog:
    Geplaatst door Jowi op 23 oktober 2009 om 10:08

    Herkenbare fantasie! Dat je bijvoorbeeld enorm met die leuke jonge ober zit te flirten en dat hij dan bij het weggaan ‘dag mevrouw’ tegen je zegt.

    Geplaatst door Yvonne op 22 oktober 2009 om 11:24

    Wat overblijft is onze rijke, levendig voor te stellen, dosis humor en levenservaring waardoor deze jongeman aan onze lippen hangt en de rest er bij neemt…toch ?

    Ik geloof dat ik de redelijke gevulde rugzak vergeten ben…
    diepe zucht, groetjes Yvonne.

    Very Happy Shocked Cool Laughing Embarassed drunken
    flower
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Seks met een Jonge God Empty Re: Seks met een Jonge God

    Bericht  Mariakat 11.02.10 17:36

    We blijven jong in onze gedachten, samen met onze herinneringen en belevingen.
    En we zijn niet blind.

    Goed, als we kunnen relativeren en de humor ervan in kunnen zien. What a Face
    avatar
    Caspar


    Seks met een Jonge God Empty Re: Seks met een Jonge God

    Bericht  Caspar 11.02.10 18:57

    Mariakat schreef:We blijven jong in onze gedachten ...............
    het onderstaande voor diegenen die hun weg nog moeten zoeken :

    http://www.jip.co.za/nuus/JIP-loer-onder-die-lakens
    JIP loer onder die lakens
    Deur: Marzahn Botha | Woensdag 10 Februarie 2010 57:16
    ----------------------------------------------------------------
    65 like dit .... 17 like dit nie
    ---------------------------------
    JIP het gaan uitvind hoe tieners oor seks voel. Of hulle 'n skuldgevoel het as
    hulle seksueel aktief is, of hulle maar verkies om dít eerder vir later te los.
    Marzahn Botha het gaan uitvind.

    Seks - is ek reg?
    Emma Stander van die Hoërskool Randburg skryf die volgende:
    Om 'n tiener te wees was nog altyd moeilik, die mites en stories oor groepsdruk
    word ongelukkig 'n realiteit wanneer jy jou voete in die hoërskool sit (as dit
    nie al voor dit is nie).My vriendinne kom uit opgevoede gesinne met sterk morele
    waardes. Waar het alles skeefgeloop?

    Vriendin A: Asemrowende mooi meisie verloor haar onskuld in 'n sekonde.
    'n Vreemde seun word 'n lover ná 'n paar SMS'e en toe sy haar oë uitvee,
    verloor sy haar virginity in 'n aantrekkamer - hoe romanties. Sy was net
    13 jaar oud.

    Vriendin B: Ná 'n verhouding van 18 maande waar my vriendin (15) baie emosioneel
    misbruik gevoel het, het die druk te veel geword en verloor sy haar virginity.
    Die volgende week is ons by die hospitaal want die morning after pill het nie
    gewerk nie - gelukkig was sy nie swanger nie.

    Vriendin C: Ná 'n week in 'n passievolle verhouding het sy (14) woeps-waps haar
    onskuld verloor. Ná dit het sy verplig gevoel om by hom te bly.

    Daar is girls (kennisse) wat nou 16 is en al met agt, nege of tien ouens geslaap het.
    Hulle is min gespin oor siektes en swangerskap. "Dis mos lekkerder sonder 'n kondoom."

    Volgens Stander is nie alle tieners wel so "moreel korrup" soos die bostaande gevalle
    nie. "Met wie en wat jy jouself besig hou, bepaal wie en wat jy is," is haar opinie.

    Wat sê die sielkundige?
    Jolita Jansen van Rensburg, kliniese sielkundige van Potchefstroom, het die volgende
    vrae beantwoord:

    Hoe vroeg is te vroeg seks?
    Elke tiener het 'n ander mening daaroor. Dit hang af van jou kultuur, die wyse waarop
    jy grootgemaak is. Dit is egter belangrik dat elke tiener die saak met hom/haarself
    uitmaak en hul eie idees daaroor vorm.

    Watter emosionele skade bring vroeë seks en losbandigheid mee?
    Indien jy nog nie emosioneel reg is vir 'n seksuele verhouding nie, kan dit aanleiding
    gee tot sterk skuldgevoelens, hartseer, selfverwyt en moontlike latere seksuele probleme
    in verhoudinge.Wanneer jy eers seksueel aktief was, is dit moeilik om terug te keer na
    'n fase van geen seks.
    Sommige tieners neem deel aan seksuele aktiwiteite omdat hulle nie kan "nee" sê nie, of omdat hulle nie uit wil voel nie. Vinnig word hulle vasgevang in 'n web waaruit hulle nie kan ontsnap nie en het dan seks vir al die verkeerde redes soos aanvaarding, aandag, liefde, net om elke keer teleurgesteld en verwerp te voel.
    'n Losbandige tiener word ook vinnig geëtiketteer en as losbandig behandel wat hartseer en vernederend is en jou kan laat sleg voel oor jouself.

    Hoe kan 'n meisie of ou standpunt inneem?
    Deurdink jou houding en waardes ten opsigte van seksualiteit. Sal jy anders oor jouself en jou maat voel as julle seksueel aktief is? Indien wel, hoe? Moenie toelaat dat groepsdruk of alkohol jou besluit beïnvloed nie.

    Julle het seks, wat is die voorsorgmaatreëls dan?
    Toets albei eers vir MIV/vigs. Indien jou ouers daarvan bewus is dat jy seksueel aktief is, kan jy 'n afspraak maak by 'n ginekoloog wat verskillende voorsorgmaatreëls sal verduidelik. Jy kan ook by jou plaaslike kliniek voorbehoedmiddels bekom sonder ouerlike toestemming.
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    avatar
    marmot


    Seks met een Jonge God Empty Re: Seks met een Jonge God

    Bericht  marmot 16.02.10 15:15

    Hoe of wat dan ook .......sex is toch een geschenk van de goden



    marmot
    avatar
    Caspar


    Seks met een Jonge God Empty Re: Seks met een Jonge God

    Bericht  Caspar 16.02.10 19:50

    marmot schreef:.....sex is toch een geschenk van de goden .....
    ..... en dat geschenk ook nog in een hele mooie verpakking (vaak) .....

    Gesponsorde inhoud


    Seks met een Jonge God Empty Re: Seks met een Jonge God

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu 19.05.24 10:41