Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    The day in photo's. Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws.

    avatar
    Caspar


    The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. Empty The day in photo's. Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws.

    Bericht  Caspar 10.02.10 16:48

    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/gallery/2010/02/09/GA2010020901484.html

    Nederlandse bus kopje onder in Schotse rivier Clyde
    De veerboot over de Schotse rivier de Clyde stopt er mee. Vandaar dat Schotten
    in de toekomst in een Nederlandse bus vervoerd zullen worden. Herhaal: bus!Het
    betreft hier de amfibiebus van Splashtours (Rederij Tonissen) die vanaf de weg
    zo het water induikt. Niet voor niets kreeg Splashtours in 2007 de Ketelbinkieprijs
    voor meest innovatieve Rotterdamse ondernemer. Probleem is wel dat sinds 2007 nog
    nooit een bus lang genoeg heeft gedreven om in gebruik genomen te worden. En de
    eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ook de amfibiebus in Schotland zich na een paar
    testritten al weer in de garage bevindt, of op de werf, één van beide.
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. Empty Re: The day in photo's. Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws.

    Bericht  Mariakat 11.02.10 12:48

    Hahahahahah.

    Toen jij deze link plaatste zonder commentaar, dacht ik:
    Leuk, een heel stel fotoos, maar wat moet ik ermee, en wat wat is hier the issue voor een discussie?

    Je hebt het nu van commentaar voorzien.

    En weer dacht ik: Wat doet deze link met dit commentaar, totdat ik nog eens de foto's één voor één ging bekijken en zowaar:
    Foto 17: toont een zwemmende bus.

    Fotoserie afgelopen:
    Waar kan ik meer info vinden over deze bus.

    Weer maar eens aan het googlen geweest en het artikel gevonden:
    http://74.125.77.132/search?q=cache:RNka_xi7W6kJ:www.drasties.com/%3Fp%3D11131+het+water+induikt.+Niet+voor+niets+kreeg+Splashtours+in+2007+de+Ketelbinkieprijs+voor+meest+innovatieve+Rotterdamse+ondernemer.+Probleem+is+wel+dat+sinds+2007+nog+nooit+een+bus+lang+genoeg+heeft+gedreven+om+in+gebruik+genomen+te+worden.+En+de+eerlijkheid+gebiedt+te+zeggen+dat+ook+de+amfibiebus+in+Schotland+zich+na+een+paar+testritten+al+weer+in+de+garage+bevindt,+of+op+de+werf,+%C3%A9%C3%A9n+van+beide.&cd=1&hl=nl&ct=clnk

    Maar ga ik naar de huidige pagina, dan krijg ik een andere foto.
    http://www.drasties.com/?p=11131

    Waar gaat dit topic over?
    Misschien ook de titel veranderen?
    avatar
    Caspar


    The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. Empty Re: The day in photo's. Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws.

    Bericht  Caspar 11.02.10 13:50

    Mariakat schreef:Waar gaat dit topic over?
    dat nederland nog genoemd wordt in het amerikaans gemengd nieuws!
    Mariakat schreef: Misschien ook de titel veranderen?
    Kopje onder ?
    Nederlandse primeur?
    Nederlands landingsvaartuig ?
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. Empty Re: The day in photo's. Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws.

    Bericht  Mariakat 11.02.10 15:19

    Vroeger had ik de indruk dat Nederland best wel positief in het wereldnieuws uit kwam.
    De laatste jaren is mijn gedachte daarover wel hard veranderd.

    Buitenlanders kennen Nederland nu van de drugs, het homohuwelijk.

    Dat iets als een amfibievoertuig het nieuws haalt is, natuurlijk best goed, alleen het wordt nu wel een grap?

    Diverse artikelen vanaf 2007
    Nederland
    http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=amfibiebus rotterdam&btnG=Google zoeken&meta=&aq=f&oq=amfibiebus&fp=13eec05eed3f4cf2

    The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. _47268166_jex_598250_de27-1


    PS. Titel aangepst.
    Nu weten we tenminste dat de amfibiebus de aanleiding was tot dit topic. The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. Icon_razz

    Gesponsorde inhoud


    The day in photo's.   Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws. Empty Re: The day in photo's. Edit: Nederlandse Amfibus wereldnieuws.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 19.05.24 11:47