Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Filosofie Kaffee

Lezen is vrij.
Wil je meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Je ontvangt dan een activerings mail.
Je bent volledig lid, als je je lidmaatschap hebt geactiveerd en kunt schrijven als je ingelogd bent.

Filosofie Kaffee

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gedachtenwisseling over alles wat verwondert.


2 plaatsers

    Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde.

    avatar
    marmot


    Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde. Empty Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde.

    Bericht  marmot 20.03.14 14:39

    http://spinoza.tv/articles/537/Henk_Barendregt___Bewustzijn

    Ik weet niet of ik hier op de juiste plek gepost heb, kan de plaats voor lege linken niet vinden.
    Mariakat
    Mariakat
    Admin


    Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde. Empty Re: Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde.

    Bericht  Mariakat 20.03.14 20:37

    Dit is een prima plaats om een link te plaatsen, waarbij je zelf geen mening of discussie punt geeft.
    Ik zelf zou het hier plaatsen en in de titel vermelden dat het om een video gaat.
    Boeken en artikelen online te lezen of luisteren.


    Maar in ieder geval, zou ik graag hebben dat de titel de lading zou dekken.
    Dus aangeven waarom het gaat en om wie.
    In dit geval zou ik graag weten, waarom jij denkt dat ik een half uur naar deze meneer zou willen luisteren.
    Dat is me niet duidelijk uit de titel.

    Je eigen reden, waarom jij denkt dat dit ook interessant voor ons zou kunnen zijn, kun je dan in het bericht plaatsen, met eventueel een opmerking.
    avatar
    marmot


    Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde. Empty Re: Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde.

    Bericht  marmot 20.03.14 23:56

    marmot schreef:http://spinoza.tv/articles/537/Henk_Barendregt___Bewustzijn

    Ik weet niet of ik hier op de juiste plek gepost heb, kan de plaats voor lege linken niet vinden.

    Ikzelf vind het boeiend te ontdekken dat de wereld heel wetmatig in elkaar steekt.Ik probeer oa te begrijpen waarom we doen wat we doen.Kennis en inzicht verhoogd ook je vermogen te genieten.
    Ik hoop ook voor jou.


    marmot


    Gesponsorde inhoud


    Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde. Empty Re: Bewust zijn van je bewustzijn en wiskunde.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu 28.03.24 10:18